Nasza firma wyspecjalizowała się w regeneracji szyn Common Rail w samochodach marki Chrysler voyager oraz Jeep z silnikami 2,5 oraz 2,8CRD, uznawanymi przez serwis chryslera za nierozbieralne.

Regenerujemy zaworki regulacji ciśnienia ( przelewowe ) listwy  szybko i  tanio z gwarancją na 50 tys. km przebiegu.

 

Niskie ciśnienie na listwie Common Rail-błąd P1130

Jeżeli w powyższych markach macie problem z odpalaniem silnika i stwierdzeniem przez serwis błędu zbyt niskiego ciśnienia na szynie Common Rail,  kupno nowej szyny, bądź regeneracje wtrysków lub pompy wysokiego ciśnienia nie jest jedynym rozwiązaniem.

Sprawdź najpierw zaworek bezpieczeństwa na szynie w sposób domowy w ciągu 5 minut !!

Najczęściej winowajcą jest zaworek regulacyjny ( tak naprawdę to bezpieczeństwa ).

 

 

Zaworek przelewowy Common rail - zdjęcie

BUDOWA SZYNY COMMON RAIL

  1. Zasobnik paliwa
  2. Dopływ z pompy wysokiego ciśnienia
  3. Czujnik ciśnienia w zasobniku
  4. Zawór regulacyjny
  5. Przelew z zasobnika do zbiornika
  6. Ogranicznik przepływu
  7. Przewód do wtryskiwacza
budowa szyny common rail - schemat, rycina

Sprawdź w 3 krokach uszkodzenie zaworu przelewowego na szynie Common Rail

1. Zdejmij pokrywę silnika

Chodzi o 3 śruby m6 - potrzebny klucz 10-tka

2. Widzisz szynę na wierzchu silnika

Po zdjęciu pokrywy masz przed sobą szynę na wierzchu silnika .
Na końcu szyny ( prawa strona) znajduje się króciec z wężykiem gumowym przelewowym (lekko nasadzony
bez opaski - bądź z opaską)

 

3. Zdejmij wężyk

Po zdjęciu wężyka (zatkaj go palcem bo podczas rozruchu będzie przez niego wracało paliwo) zaobserwuj podczas rozruchu silnika (jeśli całkiem nie odpala - ktoś musi pomóc)  bądź podczas jego pracy, czy z króćca na szynie z którego zdjąłeś wężyk cieknie paliwo.

 

Jeżeli cieknie -to winowajcą jest zawór - należy go regenerować.

 

Gdy jest ok, to nie powinno nic nawet kapać.